.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتحاد حوزه و دانشگاه ناشی از بلوغ سیاسی انقلاب است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اتحاد بین حوزه و دانشگاه ناشی از بلوغ سیاسی انقلاب اسلامی است.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی پیش ازظهر پنجشنبه درهمایش نکوداشت آیت‌الله فاضل استرآبادی  در دانشگاه نوشیروانی شهرستان بابل با بیان اینکه نام فاضل خود نمایانگر شخصیت این عالم فرزانه است گفت: این عالم نخبه با فروتنی زندگی کرد و این زندگی پربار الگوی وتندیسی برای این جامعه است.

وی افزود: اگر بخواهیم در دین بصیرت داشته باشیم باید دیندار ودین شناس باشیم و لازمه این بندگی در فقه خلاصه می شود و فقه انسان را به مقام رتبه های بالا می رساند و این طلبه ساده زیست مدرس اخلاق و الگوی اخلاق جامعه است.

وی ادامه داد: تبلیغات صورت گرفته در سالهای اخیر برای تغییر و تبیین رفتار در جامعه بوده است و باید از زندگی علما درس گرفته شود زیرا علما از اعیان منشی گذشتند و تا بتوانند این برکات و سرمایه های دینی را برای ما به یادگار بگذارند.

آیت الله طبرسی ادامه داد: این همایش اتحاد بین دوقشر دانشگاه و حوزه را نمایان می کند و این نشان از بلوغ سیاسی انقلاب است ودر حال حاضر باید برای تثبیت انقلاب تلاش و هوشیارانه عمل کرد زیرا دشمن دست بردار نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه محوریت اتحاد بین  دانشگاه و حوزه نباید رها شود گفت: زیرا این نقطه نفوذ توطئه دشمن خواهد بود و در حال حاضر وقت صیانت از انقلاب است واین چنین همایش هایی حفظ پایه های این صیانت خواهد بود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.